Vytvorenie kontaktov

Pokiaľ vystavujete faktúry a iné doklady určitým klientom viackrát ako jednorázovo, vtedy má zmysel uložiť si daných klientov do vášho adresára kontaktov. Pri každom novom doklade potom stačí začať písať názov spoločnosti, prípadne meno a Q-invoice za Vás všetky fakturačné údaje doplní.

Nový kontakt si vytvoríte kliknutím v ľavom menu na sekciu Kontakty. Následne v pravom hornom rohu klinete na Nový kontakt. 

Snip20170219_8

Vysunie sa vám panel, kde môžete zadať údaje o klientovi, ako napr. názov spoločnosti, oslovenie, kontaktné údaje, fakturačné údaje a iné.

Následne, pri vytváraní nového dokladu stačí začať písať meno/názov a tieto údaje sa automaticky doplnia, bez nutnosti ich opakovane zadávať.

Pokiaľ používate Outlook, prípadne iný softvér na uchovanie údajov Vašich klientov a partnerov, tak máte možnosť si túto databázu kontaktov exportovať do CSV súboru. Tento CSV súbor môžete následne importovať do Vášho Q-invoice účtu.

0 Komentárov

Zanechať komentár

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *